Onsdag 26 Januari 2011

Alltså ibland har man ingen skrivlust alls,och skiter fullständigt i att blogga vissa dagar.Och ena stunden så vill man skriva hur mycket som helst.Konstigt det där.Men antar att det blir så.Ondag idag,snart helg! Haha lite komiskt det där att man för varje dag blir glad att det närmar sig helg.Till och med på Måndagar säger jag " Aja men snart är det helg" haha.Hade prov på Hinduismen idag,vilket gick helt ok! Inget intressant med det.Tror att jag har feber eller nått,svettas ena stunden och fryser den andra.Har jätteont i huvudet,och är snorig.Sjuk helt enkelt.Men eftersom att skolan är det enda man kan syssla med nu sista biten här,så blir man orolig att man ska missa någonting,"viktigt". Shit alltså..ibland tänker man att man tar det för seriöst. Det är 9.an det handlar om.Aja snart slipper man det,sköööööönt.Nu ska jag duscha,sen läsa en bra bok. Skippar i att läsa engelskaboken,gör det imorgon istället...det hinner jag absolut att göra.Plus att då kommer jag komma ihåg det bättre om jag har läst klart den precis innan vi ska ha förhöret,rätt smart faktist! Yeahyeah'BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0