Fredag och Lördag

Igår var det Fredag,Elin kom över på middag.Trevligt värre,god mat..bra musik..mycket snack,skratt..dansande, diskuterande,jaa..en lyckad kväll helt enkelt. Idag är det Lördag,jag har varit ner på stan en sväng, har också färgat utväxten. Inte stor skillnad blev det kan jag säga,nu är det typ röd utväxt istället för min vanliga..HAHA.Ska fundera ut på hur jag vill göra med håret,sen får jag ta och fixa det. Ska iallafall klippa mig snart, så då ska jag fixa nåt roligt med håret också,nått nytt och fräscht! Klockan 8 blir det tv tittande på programmet fångarna på fortet. Sista programmet för den här säsongen tror jag. Blablabla..vad jag skriver! ;) Men nu ska jag käka massa mumsigt godis och chips och dricka läsk,puss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0