Kan man vara mer trött än vad jag är just nu?

Ligger i sängen och kikar runt på lite olika bloggar osv. På " lunchen" eller snarare pausen mellan yogan osv,så gick jag och Madeleine hem till mig och käkade osv osv. Sen gick vi till nyponbacken,hehe. Jag är iallafall helt slut.Om jag ska uttrycka det så,trött är jag iallafall..mitt huvud kommer nog att explodera när som helt,om jag inte tar en alvedon,så ska göra det snart.När jag orkar,jag orkar knappt resa mig upp från sängen för att gå några meter för att hämta alvedon så att jag ska må bättre.Imorgon ska jag ha nationella prov,skriva uppsats.Sitta hur länge som helst.Herregud,måste verkligen sova ut så att jag är någorlunda pigg tills imorgon.Men nu ska jag äta någonting och kolla på tv,extreme home makeover först och sen top model!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0