Fredag.Lördag.Söndag

I Fredags så var jag och elin i Stockolm och shoppade och åt god mat! I går (Lördag) HAHAAHAHA! Hade en riktigt bra tjejkväll alltså! Med min underbara Elin. Vi gjorde lite allt möjligt kan man säga! Det var iallafall grymt kul!! Idag(Söndag) Vaknade vi upp riktigt pigga! ( eller?) hahaha. Vi har hitills iallafall degat..sovit..lyssnat på musik hela morgonen. Hon gav sig iväg nyss,min lilla Berra. Min helg har iallafall varit riktigt BRA! Idag är jag trött,riktigt trött faktist. Så jag ska alltså slappa hela dagen.Ikväll är det SOLSIDAN!♥



Kommentarer
Postat av: Elin

BÄSTA HELGEN<3



men söt bild på mig.........................................

2011-02-27 @ 16:02:07
URL: http://elidoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0