18 november 2010

Hey people! Sitter & kollar på topmodel & ska snart hämta min lillebror på dagis.Vad jag ska göra ikväll? Ja jag ska plugga massvis som vanligt haha. Plugga engelska,sen ska jag försöka att skriva en novell också.Fredag imorgon SKÖNT! kan inte beskriva känslan hur underbar den är. Har varit väldigt mycket i skolan den här veckan,och imorgon efter sista lektionen är ALLA prov & grejer som vart den här veckan över.All dess stress,nervositet,irritation,frustration,tårar,som veckan har åstadkommit är över efter engelskaprovet,damn! plus att vi slutar 11.30 imorgon,är lediga på Måndag och ska iväg på en grej på Torsdag,så det kommer att bli soft.Nu ska jag kila,love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0