16 november 2010

♥♥♥♥Idag fyller min extrapappa år GRATTIS JAG ÄLSKAR DIG!! ♥♥♥♥
Tänkte om jag skulle skriva "sitter just nu i min säng" men nej,det skriver jag i varje inlägg typ..haha! Men det är ju sanning,alltid när jag bloggar så sitter jag i min säng.Jag tänkte gå & lägga mig om ett tag,jag är så ovanligt trött så jag vet inte vart jag ska ta mig till,men det spelar ingen roll när jag går & lägger mig,för jag är endå lika trött på morgonen endå satt.Försov mig imorse gjorde jag också,bra där! Men det är faktist första gången på riktigt länge,så det är också ett tecken på att jag behöver sömn.& det där med att jag ska fixa till mig oftare,good luck säger jag bara! Jag är för trött på morgonen, så det kommer jag aldrig att orka,speciellt inte när det är skola,när jag endå bara ska plugga och jobba.Plus att det är vinter,så nej.Det får vänta tills våren närmar sig.Det är sjukt tråkigt att det ska behöva vara så,att man aldrig ska känna sig fräsh på vintern,men jag menar..vem gör det? Inte jag iallafall.Men nu ska jag sova, imorgon är en ny dag med nya uppgifter & jobbande i skolan med mera stress eftersom att jag ska hinna med att ha engelskaprov,matteprov,redovisning,plus lämna i min uppsats på tre dagar.Night.
Kenzas skor,snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0