13 november 2010

Kom precis hem,efter en fika på stan med Ninnie osv! Det var mysigt..du ska veta att jag alltid finns för dig,du kan alltid prata med mig,om precis allting.Jag älskar dig,det löser sig.

Hon sov hos mig inatt,det blev mycket prat.Idag är det då Lördag,vilket innebär programmet "så mycket bättre" som jag älskar! Jag blir så himla glad av att kolla på det, & hur alla tolkar varandras låtar.Tacos blir det till middag,sen lär man väl proppa i sig massa godis & kalorier som vanligt..hahaha :-) och imorgon kommer hela släkten hit för att fika och fira Freddan som fyller år på Tisdag! så jag ska sova ut imorgon,för jag gick upp runt halv nio idag,hehe.Trevlig fortsatt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0