22 December 2010

Hej på er! Fick jullov igår,NICE.Hur skönt som helst..skulle aldrig ha klarat av en vecka till,så det är underbart! Lyssnar på musik för tillfället.Idag har jag inte gjort någonting,vilket är väldigt skönt.Timmarna har rullat på snabbt,och nu är klockan helt plötsligt halv 6 snart.Skulle egentligen ha följt med Ninnie ut till Kalle,där det skulle vara fler,men jag orkar inte..helt ärligt.Jag är så himla trött..en degklump helt enkelt,haha närå! Igår träffade jag Kevin,vi kollade på film snackade och skrattade i mängder,haha.Sen runt...efter 9 på kvällen så fick vi för oss att vi skulle åka snowracer,och jag säger bara en sak..fan vad kul!! Speciellt första åket,haha.Men det var väldigt läskigt också,hehe.Han spelade in..så det kommer bli väldigt kul att kolla på senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0