Fredag 17 December 2010

Fredag!! Har tillbringat dagen med superduper älskade Elin♥ Efter skolan blev det en lång fika,vi båda tog en skagenbaguette,mums! Sen blev det en sväng på stan.Och sen hem till Elin. Imorgon ska jag träffa henne och hennes pojkvän,plus några fler kanske..hihi.Juste,ska träffa Olivia senare sen på eftermiddagen någon gång,hon sover över,nice. Iallafall,skönt med helg! Köpte ett megacoolt nagelack förresten,typ hallonröd.Nice.Men nu ska jag städa mitt rum! Ojojoj,har nog inte flytit på såhär bra med ett blogginlägg på länge,har skrivit det på typ 3min.




Haha juste,efter att vi hade ätit upp baugetten,när allting vad utsmetat och kladdigt,så bah..menvänta,vi har ju inte tagit kort,aja whatever..haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

:D<3

2010-12-19 @ 13:21:45
URL: http://elidoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0